پنتازوم مجموعه ای است که برای پوشش نیازهای شما در معرفی کسب و کارتان در فضای مجازی ایجاد شده است. شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات معرفی و توسعه یا موارد اجرایی مربوط به تبلیغات کسب و کارها در فضای مجازی را مانند طراحی سایت، طراحی لوگو و بنر، تولید محتوا و مشاوره تجارت الکترونیک انجام می دهند. با این حال کمتر مجموعه ای به ارائه راهکار و یا تدوین بسته های راهبردی پرداخته است. ما اعتقاد داریم شما بیشتر از هر چیزی نیاز به پشتیبانی یک گروه متخصص دارید. درست است که در نگاه اول فضای مجازی امکاناتی با دسترسی آسان در اختیار همه می گذارد اما وقتی صحبت از استفاده تجاری باشد، نیاز به برنامه ریزی، تحلیل و تخصص است.

درست است كه شركت هاي زيادي مدعي ارائه اين خدمات هستند. اما واقعا چه راهكاري براي توسعه كسب و كار شما در وب موثر است؟نكته حائز اهميت استفاده از روش هاي تبليغات و بازاريابي با بررسي و اولويتدهي و يك سناريو مشخص است. آيا با صرف يك هزينه تعداد مشتري لازم را كسب خواهد كرد؟ با سرمايه گزاري روي سايت دفتر كار مجازي شما رونق مي گيرد و دير يا زود مشتريان با شما شروع به ارتباط مي كنند.

هزاران مجموعه وجود دارند كه خدمات طراحي سايت، طراحي لوگو، بنر ها و عكس هاي تبليغاتي و يا مشاوره تجارت الكترونيك ارائه مي كنند. صرف نظر از كيفيت ارائه شده اين خدمات، افرادي كه در تخصص هاي غير از آي تي در صنعت، معدن، كشاورزي، پوشاك، سرمايه گذاري و مشاوره، تغذيه و غيره فعاليت دارند به چيزي فراتر از خدمات گسسته نيازمندند. نحوه فعاليت در فضاي مجازي اين امر را ايجاب مي كند.

برون سپاری بخشی از کارهای اجرایی مجموعه شما باعث کاهش هزینه ها ، آرامش و تمرکز بیشتر شما در حیطه تخصصی خودتان می شود. راهکار های ما به صورت کلی شامل این سه مورد خواهد شد:

  1. پشتیبانی و مدیریت سایت
  2. تولید محتوا و برنامه ریزی سایت
  3. تولید محتوا و برنامه ریزی اینستاگرام

ما هم چنین به جهت پشتیبانی بیشتر از شما بخش وبلاگ آموزشی تجارت الکترونیک پنتازوم را هم راه اندازی کرده ایم که مطالب آموزشی، دانلود های رایگان و بسیاری از موارد که در توسعه کسب و کار شما مفید است را در آن قرار داده ایم. در صورتی که سوالی دارید صفحه سوالات متداول را مطالعه کنید یا با ما تماس بگیرید.