خدمات موسسه ی مسیر آفرینان پارس شامل این موارد است:

۱- ارائه ی مشاوره های تلفنی و حضوری در جهت تصویر سازی درست و واقعی از قوانین هر کشور و نحوه ی مهاجرت صحیح و قانونی به کشورهای مختلف به منظور انتخاب یک مسیر درست برای رسیدن به اهداف مورد نظر هر شخص.
۲- بهره گیری از تیم تحقیقاتی مجرب جهت انتخاب بهترین گزینه متناسب با شرایط هر متقاضی برای تحصیل ، سرمایه گذاری ، خرید ملک و
۳- اخذ پذیزش از برترین و برجسته ترین دانشگاه ها ی کشورهای حوزه ی اروپا ، کانادا و آمریکا
۴- اخذ ویزاهای تحصیلی ، توریستی ، سرمایه گذاری ، خرید ملک ، تمکن مالی و
۵- عقد قرارداد در چهاچوب قانون تحت نظارت وکلای برجسته و با تجربه
۶- حمایت متقاضی در کشورهای مختلف بعد از وروود به آن کشورها توسط وکلای موسسه . تمامی موارد ذکر شده در چهاچوب قوانین و با نظارت افراد خبره و با تجربه در زمینه های مهاجرتی انجام میشود همچنین موسسه ی مسیر آفرینان پارس در تلاش است در تمامی مراحل ، صداقت و حسن نیت را در جهت رسیدن به اهداف مد نظر هر متقاضی و کمک به انتخاب مسیری درست برای نائل شدن به این امر مهم رعایت نماید.

موسسه مسیرآفرینان پارس در زمینه های ذیل به صورت تخصصی فعالیت می کند:

اعزام دانشجو به روسیه

اعزام دانشجو به اتریش

اعزام دانشجو به سوئد

اعزام دانشجو به کانادا

اعزام دانشجو به نروژ

موسسه ی مسیر آفرینان پارس در تلاش است تا برای عزیزانی که به دنبال راهی برا ی پیشرفت خود به ویژه از طریق تحصیل در کشورهای اروپایی ، کانادا و آمریکا و اخذ اقامت دائم این کشورها هستند بنا بر شرایط منحصر به فرد هر شخص با بهره گیری از یک تیم حرفه ای و کارشناسان و مشاوران زبده و با تجربه ، همچنین وکلای خبره در زمینه ی مهاجرت پیشنهادهایی درخور شایستگی هر فرد را ارائه نماید. ما در موسسه ی مسیرآفرینان پارس همواره به دنبال ارائه ی راهی در جهت پیشرفت و کمک برای رسیدن به اهداف مهم زندگی شما عزیزان هستیم.

مشاوره تخصصی

مشاوره ی تخصصی با کارشناسان ارشد مجموعه و وکلای با تجربه در زمینه ی مهاجرت و اعزام دانشجو و ارائه ی راهکارهای متناسب با شرایط هر شخص

پیگیری روند پرونده اعزام دانشجو

پیگیری پرونده ی متقاضیان توسط وکلای حاضر در کشورهای مقصد برای اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر و مطرح در هر کشور

عقد قرارداد رسمی

عقد قرارداد در چهارچوب قانون با متقاضیان جهت ارائه ی خدمات اعزام دانشجو

اخذ ویزا

اخذ ویزای دانشجویی و ویزای همراه ( در صورت نیاز ) و اعزام دانشجویان به کشورهای مقصد .