یک ادمین صفحه اینستاگرام میتواند به عنوان یک مشاور کارآمد در طول ماه برای کسب و کار شما در اینستاگرام باشد. هم چنین می تواند روی طراحی پست ها، استراتژی توسعه ی صفحه و تبلیغات پیج به شما مشاوره بدهد.

ادمین اینستاگرام می تواند برای شما پست تهیه کند و آن را خودش در صفحه بارگزاری کند. پست هایی که ارزش تبلیغاتی دارند. علاوه بر پست ها ادمین اینستاگرام در مورد چگونگی درج پست ها، نحوه ی تبلیغات، بهترین زمان پست گذاری و … بسیاری از ترفندهای دیگر به شما کمک می کند.

وت بین ادمین سایت و ادمین اینستاگرام

تا اینجا متوجه شدیم که ادمین اینستاگرام چه کسی است و کارش چگونه هست،اکنون باید که تفاوتش را با Webmaster وبمستر(مدیر سایت) بررسی کنیم.

وبمستر(مدیر وب‌سایت)،شخصی است که یک وبسایت را مدیریت میکند. اما ادمین اینستاگرام بودن و ( یا شبکه های اجتماعی دیگر ) فقط مختص به شبکه های اجتماعی است و به مدیریت سایت ارتباطی ندارد.

پس متوجه شدیم که مدیریت پیج اینستا کار ادمین اینستاگرام است و این افراد برای انجام کار خود به مهارت و توانایی و تخصص در زمینه ی تولید محتوا نیاز دارند پس برای موفقیت بهتر در این شغل بهتر است مهارت های خود را بروز کنید و افزایش دهید.

برنامه ریزی تولید محتوا توسط ادمین صفحه اینستاگرام

از جمله کارهای یک ادمین صفحه اینستاگرام، برنامه ریزی محتوای اینستاگرام شماست. یکی از پارامترهای مهم در قرار دادن پست ها، انتخاب بهترین زمان ممکن از 24 ساعت شبانه روز است. این انتخاب برای روزهای مختلف متفاوت است. به طور مثال ممکن است بهترین زمان روز پنج شنبه، ساعت 3 بعد ازظهر باشد اما بهترین زمان روز سه شنبه، ساعت 21:30 باشد.

این موضوع وقتی جالب تر می شود که شما بدانید حتی برای صفحات با موضوعات مختلف هم بهترین ساعت پست گذاری متفاوت است. ????

حال به این موضوع فکر کنید که بخواهید هر روز در زمان مشخصی پست های اینستاگرام را در صفحه خود قرار دهید.

احتمالا بعد از مدت یک ماه کاملا کلافه خواهید شد! ادمین صفحه اینستاگرام از شما هزینه دریافت می کند تا برای درج محتوا در بهترین زمان برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

شاید از جمله افرادی باشید که علاقه مند به تبریک و تسلیت گفتن به مخاطبین خود در اینستاگرام هستید. میتوانید طراحی پست های (یا استوری های ) مناسبتی را به ادمین صفحه اینستاگرام خود بسپارید.

ادمین پیج به شما در این 3 بخش کمک می کند.

برای راه اندازی صفحه اینستاگرام بهتر است که تنظیمات تجاری صفحه خود را فعال کنید. این کار مزیت های مختلفی برای شما و ادمین صفحه اینستاگرام خواهد داشت.

با تجاری سازی صفحه خود میتوانید به اطلاعات آماری نسبتا دقیق دست پیدا کنید. از ویژگی های یک صفحه تجاری، اضافه شدن گزینه های ارتباطی مثل ایمیل،تلفن و آدرس به صفحه اینستاگرام شماست. با این کار دسترسی راحت برای بازدید کنندگان خود قرار می دهید. (توجه! پیشنهاد می کنیم برای کسب و کار کوچک خود از گزینه Creator استفاده کنید)