برند با لوگو نارنجی رنگ

رنگ نارنجی ممکن است که رنگ مورد علاقه ی خیلی از افراد نباشد، اما به دلیل اینکه دارای ویژگی های مثبت روان شناسی است، همواره برند با لوگو نارنجی رنگ مورد توجه برندهای مختلف، قرار می گیرد. رنگ نارنجی یک رنگ گرم است و ترکیبی از رنگ زرد و قرمز بوده که این رنگ یک رنگ شاد و زندگی بخش است. رنگ نارنجی ، رنگ روز سپاسگزاری و نشانی از چشم انداز پاییزی و شعله آتش است. همچنین این رنگ یادآور میوه های مختلف و خوشمزه است که برای خیلی از ما این میوه ها را تداعی می کند. برند های زیادی با رنگ نارنجی کار می کنند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مرتبط بخوانید: برند با لوگو آبی رنگ

1. شرکت فانتا (Fanta)

کوکاکولا در ابتدا فانتا را در سال ۱۹۵۵ در ایتالیا تاسیس نمود. بسته بندی جدید از آوریل سال 2016 در فروشگاه‌ها موجود شدو دستور تولید جدید فانتای نارنجی نیز در ماه می راه‌اندازی شد. در قلب فانتا، یک هویت بصری جدید با رنگ نارنجی قرار دارد که برای نمایش تم ” میوه‌ای، تفریح و باطراوت” فانتا طراحی شده است.

برند با لوگو نارنجی رنگ

برند با لوگو نارنجی رنگ مربوط به فانتا

2. هارلی داویدسون (Harley Davidson)

شرکت و نام تجاری نوعی موتورسیکلت است که در کشور آمریکا توسط شرکتی با همین عنوان تولید می‌ گردد. مرکز این شرکت در میلواکی در آمریکا است. از آن جایی که رنگ تجاری نشانه نشاط و برتری هم هست، در برند این شرکت استفاده شده است، چراکه موتور های مسابقه ای را تولید می کند.

برند با لوگو نارنجی رنگ

برای مشاهد همه برند های غول دنیا با لوگو نارنجی کلیک کنید: